کراتینین من 6.3 گزینه های من چه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین من 6.3 گزینه های من چه هستند

کراتینین من 6.3 OptionsI من چه هستم یک بیمار بیماری کلیوی و سطح کراتینین من است به 6.3 افزایش یافته است، گزینه های من چه هستند؟ برای بسیاری از بیمارانی که در این بیماری، پزشکان ممکن است دیالیز به آنها نشان می دهد، اما در واقع، دیالیز است که تنها گزینه نیست.
چه درمان می تواند گزینه ای برای بیمار با کراتینین 6.3؟
دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه، آن خواهد بود که اولین گزینه. با کمک این درمان، بیمار می تواند این علائم ناشی از بیماری کلیه از بین بردن، در نتیجه به یک زندگی بهتر است. اما با توجه به عوارض جانبی، برخی از بیماران می توانند از این روش درمان را تحمل کنند. بنابراین در اینجا من به شما یکی دیگر از درمان اثر بیماری های کلیوی است که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معرفی.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست و چگونه می توانید از این درمان کمک بیمار با کراتینین 6.3؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، از درمان های دیگر، آن است که در خارج از بدن استفاده می شود.
توسط ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. با عملکرد کلیه را بهبود بخشد، تمام کسانی که علائم ناشی از بیماری کلیه، از جمله سطح کراتینین بالا خواهد شد به تدریج برطرف شده است. بنابراین بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز لذت ببرید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: